למה צריך השוואת מחירי ביטוח רכב?

אם אתה מחליט לא לבצע השוואת ביטוח רכב ופשוט לחדש את הביטוח שלך בתעריף הנוכחי שאתה משלם, יכול להיות שאתה מבזבז כסף שלא לצורך. על ידי ביצוע השוואת מחירי ביטוח רכב, מאוד סביר שתמצא חברה שמציעה תעריף יותר זול ממה שאתה משלם כיום.

השוואת ביטוח רכב יכול להעשות די בקלות מהבית, דרך המחשב. בצורה זו, אתה לא צריך לבזבז זמן על יצירת קשר עם כל החברות ביטוח השונות – במקום זה, אתה יכול להשתמש בשירות השוואת מחירים, ולתת חברות לחזור עליך ולהגיד לך מה בדיוק הן מציעות. בצורה זו, אתה יכול להשוות בין החברות השונה בצורה קלה, נוחה ומהירה.

בנוסף, חלק מאתרי הביטוח היום מציעים שירות של הצעת מחיר כבר באתר שלהם, בחינם. אתה יכול להשאיר את הפרטים המדויקים שלך ושל רכבך, ולקבל הצעת מחיר תוך 24 שעות בהתאם לפרמטרים שהזנת. מומלץ לבקש לפחות 3 הצעות מחיר, כך שאתה תוכל לעשות השוואה בין ההצעות השונות ולמצוא את מה שהכי מתאים לך. אל תמהר, קח את הזמן שלך ותוודא שאתה באמת מוצא את ההצעה שהכי משתלמת לך בהתאם לסוג הכיסוי שאתה צריך.

דרך אחרת לבצע השוואת מחירים של ביטוח רכב מבלי לבזבז יותר מדי זמן על המחשב היא ליצור קשר עם סוכן מכירות של ביטוח רכב באינטרנט. הסוכן יכול לעזור לך לבצע השוואה ולהחליט איזו חברה הכי משתלמת לך. המחירים מאוד משתנים מחברה לחברה, וחלקן נותנות הנחות על דברים מסוימים. סוכן ביטוח רכב יכיר את ההצעות השונות בצורה הכי טובה. אך שים לב, שכמובן, סוכן הביטוח בעצמו גם צריך להרוויח כסף על העבודה שלו, ולכן זה עלול לייקר את הביטוח בסופו של יום.

לחברות יש מבצעים והנחות שונות. אם תבצע השוואת ביטוח רכב מקיפה, אתה תראה כי, לדוגמה, חלק מהחברות מציעות לתת לך הנחה אם אתה מעל גיל 50, בעוד אחרות נותנות הנחה אם יש לך היסטוריית נהיגה טובה, או אם אתה עובד בתחום מסוים, או לא משתמש ברכב שלך בשביל לסוע לעבודה. משתלם לבדוק מול החברות ביטוח רכב השונות ולבדוק מה היא ההצעה שהכי מתאימה לך.

סוג המכונית שלך זה דבר נוסף אשר יכול להשפיע על הצעות המחיר שתקבל. לרוב עולה יותר לבטח מכוניות ספורט, כמו כן נסיעה בכבישים בין עירוניים הומים ובערים צפופות, לעומת נסיעה בערים קטנות יותר או בישובים שבהם יש פחות תנועה ולכן פחות סיכוי לתאונה. מספר התאונות שביצעת בעבר זה גם פרמטר חשוב בקביעת תעריף ביטוח הרכב שתשלם. אם יש לך מספר כלי רכב, מומלץ לעשות השוואת ביטוח רכב כדי למצוא חברה אשר תתן לך שיעור פוליסה נמוך יותר כאשר אתה מבטח את כל הרכבים שלך דרכם. תבדוק את האפשרויות שלך, ואל תחשוש לשאול שאלות בנוגע לחברה, למדיניות התעריפים שהן גובות – להיות מיודע ולבדוק את הדברים האלה לעומקם יכול לחסוך לך הרבה כסף בביטוח הרכב.

לסיכום – מאוד מומלץ שתעשה השוואת ביטוח רכב,.אתה עלול להיות מופתע.

אם אתה רוצה לבצע השוואת ביטוח רכב, אתה מומלץ לבקר באתר השוואת ביטוח רכב, למלות את הטופס ולקבל פניות והצעות מחיר לביטוח רכב מחברות הביטוח המובילות בישראל.

פורסם בקטגוריה מסלולי שטח לאופנועים. שמרו לכם במועדפים את הקישור לכתבה.