ציוד מומלץ לאופנועי שטח

אם אתם מאותם האנשים שמתרגשים מלכבוש דיונות חול עם האופנוע, נהנים לראות את האופנוע שלכם מתלכלך בבוץ ומצליח לבצע קפיצות שטח מאתגרות במיוחד, מאמר זה הוא בדיוק עבורכם. כאן תוכלו ללמוד איך לשדרג את החוויה הזו של טיולי שטח לאופנועים באמצעות ציוד מתקדם ואיכותי ביותר.

כידוע נהיגה בכביש במתחם העיר אינה זהה כלל לנהיגה במרחב הטבעי שלנו, בכביש העירוני יש כביש סלול ואספלט ישר לעומת המרחב הטבעי שם תתקלו בעיקולים, בסלעים רבים, דיונות ואדמה בוצית שכל אלה הופכים את הנהיגה למאתגרת הרבה יותר. בכל מצב של רכיבה חשוב שתרכשו את הציוד הבטיחותי והאיכותי ביותר, ולרבות ברכיבת שטח, שם המפגעים הרבה יותר מסוכנים וגם הציוד יותר מותאם ומיועד לסוג רכיבה זו. להלן חלק מציוד שהוא מומלץ לרכיבה בשטח.

קסדותקסדה לאופנועים שמיועדת לרכיבת שטח תגיע במקשה אחת מחומר איכותי ועמיד.

משקפי אבק – משקפיים אלו מגנות על העיניים מאבק וחול וגם מבוץ שעשוי להיכנס בזמן רכיבה.

ביגוד שטח – חשוב שכל בד שתלבשו עליכם יהיה עשוי מבד נושם שסופג זיעה, מומלץ עוד שיהיו למכנס כיסים וכל יתרון נוסף שמתאים לבגדי שטח.

מיגון שטח – לא פחות חשוב הם המגנים שיגנו על הגוף שלכם, כמו מגנים לברכיים, חגורה לגב, חליפת מחץ, ומגן צוואר.

מגפיים –  ברכיבת שטח מאוד חשוב שהרגליים יהיו מוגנות במגפיים מיוחדות בעלות תפר כפול, מחוזקות על ידי קליפס הרמטי וכל חיזוק אחר פנימי ושהן מיוצרות מחומר גלם עמיד.

חנויות לציוד רכיבת שטח
ברחבי הארץ יש מגוון של חנויות שמציעות ציוד לאופנועים של רכיבת שטח. חלקן גם מתמחות בציוד לסוג ספציפי של רכבי שטח לכן בדקו מראש היכן יש את הציוד ברמה הכי איכותית שמיועד לאופנועים בפרט. בחנות תתרשמו ממגוון והיצע רב של מוצרים מחברות שונות שיכולים להתאים לאופנוע שטח שלכם.

כמו כן, במקום תוכלו לקבל המלצות רבות מצוות החנות וטיפים לגבי חידושים של אבזור וציוד. תפרטו לצוות על סוג הרכיבה שלכם ועל המקומות בהם אתם נוהגים לרכב, כך יהיו להם רעיונות של ציוד שיתאים בדיוק עבורכם. בנוסף, תוכלו לרכוש חבילת אביזרים שבה יש צרור שלם של ציוד ארוז יחד ולעיתים רכישה זו תהיה יותר משתלמת.

למי זה מתאים?
ציוד לרכיבה בשטח יתאים לכל מי שבעל אופנוע שטח ורכיבה אתגרית היא בדמו. כל מי שנפעם מרכיבה במסלולים לאופנועים, במדרונות הדיונות, בחול בוצי ולצד סלעים קשיחים, ולכל מי שמתרגש מרכיבה שטומנת בה סכנות ומכשולים. עם זאת חשוב שנשמור על הגוף שלנו ולא ניתן לתחביב המסוכן הזה להוות איום על חיינו בכל פעם שנצא לרכיבה. ציוד ואביזרים נלווים לאופנוע מלבד היותם נוחים ויעלים הם מקנים תעודת ביטוח לכל רוכב שטח!

מרחבי הרשת:
הרבלייף – חיים טבעיים יותר
מארק היוז – מייסד הרבלייף
הרבלייף תעניק חסות לספורטאים מצטיינים
הרבלייף מציגה: אבקת חלבון למגזר הדתי
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה

פורסם בקטגוריה טיפים לבעלי אופנועים. שמרו לכם במועדפים את הקישור לכתבה.