מתכנן טיול גדול עם האופנוע?

חויה בלתי נשכחת שאסור להחמיץ!

נסיעה לטיול עם האופנוע, הוא אחד התענוגים הכי גדולים שאפשר. גם מרחבים עצומים, גם מקומות מהממים וגם מפגש עם כל מה שלא מוכר. השליטה על האופנוע מעניקה תחושה משכרת, אם אתה מתכנן טיול גדול עם האופנוע, כדאי לך לקרוא מאמר זה.

 

מתכנן טיול גדול עם האופנוע?

אם גם אתה מחפש חויה מיוחדת, כנראה שמתאים לך להיות מתכנן טיול גדול עם האופנוע. לעשות את זה פעם אחת כמו שצריך. בדרך זו תכיר עולם, ארצות חדשות, ומקומות בהם אף פעם לא היית. האופנוע ישרת אותך להגיע לכל מקום ולכל פינה שתחפוץ. ישנם מקומות רבים שאפשר לעשות בהם טיול עם אופנוע, צריך רק לברר מהם המומלצים ביותר, ומה מתאים לך.

 

מסלול נכון

כל רוכב אופנוע נמצא בנקודה שונה. ישנם רוכבים אשר רכשו נסיון רב עם האופנוע שלהם והשליטה על הכלי היא במיטבה. לעומתם ישנם חדשים בתחום אשר אינם מנוסים דיים, לא כדאי להם להסתכן ולבחור מסלול קשה מדי.

בדיוק מן הסיבה הזאת, אם אתה מתכנן טיול גדול עם האופנוע, כדאי לך לברר מה באמת מתאים לך. האם המסלול אינו קשה מדי? האם הוא מתאים לרמת היכולת והכושר? רוכב טוב עושה שיקול טוב שיש בו בטיחות. חכם אינו נכנס להרפתקה בלי שיוכל לצאת ממנה בסוף.

מה שאסור לשכוח

  • חשוב להצטייד במפות עדכניות של המקום אליו מתכוננים לנסוע. הכנת שיעורי בית מראש היא כלל בטיחות ראשון.
  • ציוד חובה: עזרה ראשונה, קסדה לראש, וכמובן כל מה שמתאים לבילוי משך הזמן הצפוי כמו אוכל ושתיה.
  • הכי כדאי להצטרף אל קבוצת רוכבים אשר נוסעת יחד וכך להנות מבילוי משותף וגם לא להתקע בשום מקום.

 לאן אפשר להגיע?

אם אתה מתכנן טיול גדול עם האופנוע ההצע הוא רב: תוכל לנסוע לצפון יוון, או אולי דווקא הרי הקרפטים ברומניה מענין אותך. אם מתחשק לך הודו, הרי ההימליה בהחלט מאפשרים טיול אופנוע גם שם. להיות רוכב אופנוע במדבר של נמיביה, לא רע בכלל, ועוד צימוק קטן – להגיע אל תאילנד בעלת הנופים המרתקים ולכייף שם.

 מוטו טראקס

מתכנן טיול גדול עם האופנוע? דע איך להתכונן. הכנה נכונה היא מילת המפתח, היא זו שעושה את ההבדל בין הצלחת הטיול לבין אכזבה גדולה מאד.

כדאי מאד לקבל טיפים ומידע באתר שלנו, מוטו טראקס, שיתן מענה לכל השאלות הצצות במהלך ההכנה: ברשותנו מאגר גדול של מסלולים והצעות לכל מיני רמות. אצלנו תוכלו למצוא מה שבאמת מתאים לכם כי גם לכם מגיע להנות.

רשימה מעודכנת של מקומות הלינה האפשריים, מחירים רלוונטיים, ובנוסף מפות ועדכונים חשובים לפני שיוצאים לדרך.

אל תצא לדרך לפני שתכנס! בוא עכשיו אל מוטו טראקס וקבל מסלול וגם הדרכה!

פורסם בקטגוריה טיפים לבעלי אופנועים. שמרו לכם במועדפים את הקישור לכתבה.