דגשים חשובים על ביטוח רכב זול

 

ביטוחי רכב הם מוצר בסיסי, כל אדם המחזיק ברכב מחויב ברכישת פוליסת ביטוח חובה לפחות, רוב בעלי הרכבים אינם מסתפקים רק בביטוח חובה ורוכשים גם ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. העומסים בכבישי הארץ יחד עם מחירי הדלק ומצוקת החנייה בערים הגדולות מעודדים את הנהגים לבחור בכלי רכב דו גלגליים. אחד החסרונות המשמעותיים בנהיגה בכלי רכב דו גלגלי הוא מחירי הביטוח היקרים, מעטות הן חברות הביטוח המציעות ביטוחים לרוכבי קטנועים או אופנועים במחירים אטרקטיביים.

היכן כדאי לרכוש ביטוח רכב?

כל נהג באשר הוא מבקש לקבל את פוליסת הביטוח הטובה ביותר לרכב או לאופנוע תוך תשלום מינימלי. רגע לפני הבחירה בהצעת הביטוח הזולה ביותר חשוב להבין היכן ניתן יהיה להתפשר, מה חשוב לבדוק ומתי הפשרה עשויה להתגלות כטעות חמורה. ראשית, חשוב להבהיר כי פוליסות ביטוח רכב חובה כוללות תנאים אחידים בכל חברות הביטוח, ברכישת פוליסת ביטוח חובה לרכב תוכלו לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר בראש שקט, אין כל סיבה לשלם יותר. גם ברכישת פוליסת ביטוח חובה לאופנוע ניתן לבחור בהצעה הזולה ביותר.

נהגים רבים סבורים כי לא ניתן לפצל את ביטוחי הרכב בין כמה חברות ביטוח, הם רוכשים ביטוח מקיף באותה החברה בה רכשו את ביטוח החובה גם כאשר המחיר אינו אטרקטיבי. ביטוח רכב מקיף אינו אחיד בכל חברות הביטוח, האחריות לבחירת הפוליסה המעניקה לכם את הכיסוי הטוב ביותר מוטלת עליכם. לקראת רכישת פוליסת ביטוח מקיף לרכב יש לשאול את השאלות הבאות:

  1. מהו גובה ההשתתפות העצמית?
  2. האם ישנה חובה לטיפול ברכב במוסכי הסדר?
  3. מהו סכום הפיצוי אותו תקבלו במקרה של אבדן טוטאלי?
  4. האם הפוליסה מכסה שירותי רכב חלופי?
  5. אלו תוספות והרחבות ניתן לקבל במסגרת הפוליסה?
  6. האם ישנם מסלולים מיוחדים לנהגים וותיקים או נהגים זהירים?

הקפידו לשאול שאלות רבות, לבחון כמה הצעות מחיר, להכיר את ההבדלים בין הפוליסות, נהגים המגלים אחריות מצליחים להבין טוב יותר את הזכויות והחובות שלהם בכל פוליסת ביטוח רכב ולקבל תמורה טובה יותר בעד כספם.

ביטוח רכב וביטוח אופנוע באותה החברה

חברות ביטוח מגלות נכונות להציע מחירים זולים למבוטחים המנהלים מספר פוליסות ביטוח בחברה, אם אתם רוכשים פוליסת ביטוח לרכב, פוליסת ביטוח לאופנוע או קטנוע ופוליסות בריאות או מבנה באותה החברה, תהיה לכם הזכות לבקש מחירים מוזלים. אפשרות נוספת לקבלת מחירים מוזלים שמורה לנהגים זהירים המציגים עבר ביטוחי נקי. נהג זהיר אשר מביא עמו סבירות נמוכה להפעלת הפוליסה והגשת תביעות יוכל ליהנות ממחירים אטרקטיביים.

שימו לב, ישנם מקרים בהם אין זה משתלם לדווח לחברת הביטוח בדבר תאונה או גרימת נזק. אם עלות התיקון אינה עולה על סכום ההשתתפות העצמית אין כל הצדקה להכתמת גיליון התביעות שלכם, עם הגעת המועד לחידוש הביטוח, העדר תביעות יוכל לשמש אתכם לקבלת מחירים אטרקטיביים.

 

פורסם בקטגוריה מסלולי שטח לאופנועים. שמרו לכם במועדפים את הקישור לכתבה.