מה חשוב לדעת לפני שרוכשים קורקינט חשמלי

הטרנד החם של השנים האחרונות הוא קורקינט חשמלי. קל יותר מאופניים, קטן יותר, מהיר ונוח. פתרון מצוין לכל מי שמחפש כלי תחבורה יעיל שיביא אותו ממקום למקום בקלות, והכי חשוב – כמעט בלי להזיע. לקורקינט החשמלי לא מעט יתרונות: לא תצטרכו לחפש מקום חניה, הפקקים לא יהוו בעיה עבורכם, וכן תשתמשו בכלי התורם לסביבה ירוקה ושאינו דורש רישוי או ביטוח.

אבל לפני שאתם רצים לחנות הקרובה ומבקשים קורקינט חשמלי, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם לפני שרוכשים אחד:

איזה קורקינט חשמלי לקנות?

כמו כל מוצר מבוקש, תוכלו למצוא דגמים ומותגים רבים של קורקינטים חשמליים. לכל דגם יש את היתרונות והחסרונות שלו, והכל תלוי באופן השימוש שלכם. בחלקם תמצאו סוללה טובה יותר, בחלקם ביצועים טובים יותר, ואחרים מצטיינים בבטיחות. נסו לעשות "סקר שוק" קטן, להסתכל באינטרנט על המלצות ולשאול מכרים וחברים שיש ברשותם אחד. באופן כללי, תמיד כדאי לרכוש קורקינט מחברה מוכרת בשוק.

אחריות

אחד הדברים החשובים שיש להסתכל עליהם לפני שרוכשים קורקינט חשמלי הוא האחריות. קורקינט חשמלי הוא לא זול, וכן גם התיקונים שלו עשויים להיות יקרים. עדיף לקנות בחנויות מבוססות המעניקות אחריות של שנה לכל הפחות; אל תשכחו לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין מה כוללת האחריות.

הסוללה

קורקינט חשמלי מופעל באמצעות סוללה. בדיוק כמו טלפון נייד, אחד הדברים שחשובים לרוב האנשים הוא קיבולת הסוללה. כמה זמן נסיעה סוללה מלאה תעניק לכם, מהי תוצרתה ומהו זמן הטעינה שלה. בנוסף, חשוב לבדוק מה אורך חיי הסוללה וכמה עולה החלפתה. נתונים כמו אלו יעזרו לכם לקבל החלטה משוכלת בבחירה של הקורקינט שלכם.

תו תקן

יש לא מעט דגמים מצוינים בשוק, חוקיים עם תו תקן. לצערינו, יש גם לא מעט כאלה שלא. תו תקן משמעותו שהקורקינט נבדק ואושר לשימוש, ניתן להשתמש בו למהירות של עד 25 קמ"ש והוא עמיד ובטיחותי. קורקינטים שלא מקבלים תו תקן, עשויים להיות מסוכנים לשימוש ולמעשה נחשבים לא חוקיים. לפני שאתם רוכשים קורקינט, וודאו שיש לו תו תקן – אל תשכחו שהוא כלי ממונע לכל דבר ועניין, וטומן בחובו סכנות בטיחותיות.

יד שנייה

אם אתם רוכשים קורקינט ביד שנייה, כל הסעיפים הנ"ל עדיין רלוונטיים, אך תצטרכו לבדוק כמה דברים נוספים. לדוגמה, יש לבדוק את הצמיגים ולוודא שאינם בלויים מדי או משופשפים. העיפו מבט לשלדה ולכידון, וודאו שאין סדקים. נסו לבקש מהמוכר מסמכים וקבלות על קנייתו, כך שתדעו מתי בדיוק הוא רכש את הקורקינט ומאיפה. לבסוף, חשוב לדעת שבחלק גדול מהקורקינטים תמצאו "מספר שלדה" בחלקם האחורי. במידה ואתם שמים לב למשהו חשוד בחלק האחורי – כמו מספר שנעקר – תדעו שהקורקינט כנראה גנוב.

פורסם בקטגוריה טיפים לבעלי אופנועים. שמרו לכם במועדפים את הקישור לכתבה.