יום כיף אתגרי

נמאס לכם לנהל סמול טוק בחיק הטבע? עייפתם מסדנאות בישול? מיציתם את סדנאות היין? אתם חשים שעשיתם מספיק יוגה ועיסוי? אז נראה שגם אתם יישרתם קו עם הקביעה שהגיע הזמן לאקשן. לא עוד ימי כיף נינוחים, לא עוד ימי גיבוש "מרתקים", יום כיף אמתי הוא יום כיף אתגרי: יום כיף עם פעילות שתלהיב את החבר'ה, שתזרים לכולם את האדרנלין ושתזמן לכם חוויה שלא תשכחו עוד הרבה זמן.

 

חוויה בטעם של פעם

 

זוכרים את הטיול של אחרי הצבא? רק המחשבה על הבנג'י מציפה את האדרנלין. רפטינג, אומגה, טיולי ג'יפים, צניחה ומסעות בטבע פראי אינם חייבים להיות נוסטלגיה, ואפשר לזמן את החוויה המסעירה מהעבר גם לחיי היום יום. אם סביבת העבודה שלכם מאפשרת זאת וכוללת חבר'ה צעירים (לפחות בנפש, כי לגיל הכרונולוגי אין משמעות) ואמיצים שמחפשים ריגושים, שכנעו את המעביד שלכם שהפעם יעשה לכם יום כיף אמתי. אם הוא ייבהל מהרעיון תוכלו בעצמכם ליזום יום כיף אתגרי – לארגן כמה חברים טובים ולצאת להרפתקה.

 

יום כיף אתגרי – מה זה אומר?

 

איננו מדברים על קיאקים בנהר הירדן (גם את זה כבר מיציתם), אלא אנחנו מתכוונים לדבר האמתי. אף על פי שאין נהרות פראיים וג'ונגלים טומני סוד בארצנו הקטנטונת, ישנן לא מעט דרכים להפיק יום כיף אתגרי. אספנו לכם מספר פעילויות שניתן לשלב ביום כיף אתגרי:

 

רכיבת שטח

 

ימי גיבוש וימי כיף יכולים לכלול רכיבה אתגרית בשטח באמצעות אופני שטח, אופנועי שטח, ג'יפים או טרקטורונים. בכל רחבי הארץ ישנם הרבה מאד מסלולי רכיבת שטח המתאימים למי שמחפש הנאה פראית ופרצי אדרנלין. כמובן, רכיבה על אופנועי שטח מתאימה רק לבעלי רישיונות נהיגה מתאימים וחשוב שתתבצע באחד ממסלולי הטיול המוגדרים (ניתן לבחור מסלול טיול מתאים בהתאם לדרגת הקושי, לאורך המסלול וכדומה). במקרים אחרים, כמו בטיולי טרקטורונים ובטיולי ג'יפים – ניתן לשכור שירותיו של נהג שמגיע עם כלי הרכב והוא זה שיוביל אתכם במסלול הטיול בשטח.

 

סדנאות הישרדות

 

את ימי הכיף ואת ימי הגיבוש ניתן למלא בתכנים הקשורים להישרדות בחיק הטבע. ישנן פעילויות מגוונות הכוללות משחקים אתגריים, משחקי ניווט, משימות וכדומה, בשילוב פעילויות אקסטרים של רכיבה וטיפוס – כל אלה יכולים להפוך יום כיף ליום כיף אתגרי חווייתי.

 

פעילויות אקסטרים

 

כל פעילות אקסטרים יכולה לשדרג יום כיף ולהפכו ליום כיף אתגרי – אומגה, צניחה, מצנח רחיפה, כדור פורח, צלילה, טיפוס הרים, טיפוס קירות, גלישה, טרקטורון מעופף ועוד.

 

יום כיף אתגרי לכל המשפחה

 

אם אתם מחפשים אדרנלין "מבוקר" בשל העובדה שיום הכיף מיועד לכל המשפחה או לכל העובדים שחלקם פחות מתחברים לפעילויות ספורט או אקסטרים, אז שמרו את הרכיבה באופנועי השטח או את מצנחי הרחיפה למאורע מתאים יותר, והפיקו יום כיף אתגרי מעודן.

 

ימי כיף אתגריים לכל המשפחה יכללו אתגר, אבל לא אתגר מוגזם, אלא כזה שגם ילדים וגם אנשים מבוגרים יוכלו לעמוד בו. יום כיף כזה יכול לכלול טיסה במסוק או במטוס בשמי הארץ, ביקור בחוות פיינטבול, רכיבה על סוסים, שיט קיאקים, טיסה בכדור פורח, טיולים המשלבים הליכה וטיפוס אתגריים (בהתאם ליכולותיהם של המשתתפים) והרשימה עוד ארוכה.

פורסם בקטגוריה מסלולי שטח לאופנועים. שמרו לכם במועדפים את הקישור לכתבה.