טיולי שטח מדבריים

המדינה המלכותית רג'סטאן ממוקמת בצפון מערב הודו. מקום זה מפורסם בזכות הארמונות המפוארים, המבצרים המדהימים והמדבר האינסופי. מדינה זו היא אחת המדינות התוססות והצבעוניות ביותר שקיימות בהודו. המבצרים והארמונות הכבירים והמפוארים נבנו על ידי הראג'פוטים ואלה משקפים עד היום את ההיסטוריה המלכותית של מדינת רג'סטאן.

מדבריות הם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה ומהתרבות של רג'סטאן. חבל ארץ זה נשלט בעבר על ידי שבט המלוכה Rajputana. בני השבט נלחמו מלחמות מפוארות במדבר המקומי שנקרא: Thar.

רג'סטאן היא בירתם של שבטים נודדים שחיים במדבריות מסביב. אנשי השבטים, הנוודים והצבעוניים מתניידים ממקום למקום על גבי גמלים. וכשהם נודדים במדבריות המלכותיים של רג'סטן הם נראים כמו סצנות שכאילו נלקחו היישר מהסרטים.

אחת הפעילויות התיירותיות הפופולריות ביותר ברג'סטאן היא ספארי מדברי. כדי לחקור את החיים המסתוריים ואת תרבותם של הכפריים ברג'סטאן, חייבים לצאת אל המדבר. ספארי מדברי ייקח אתכם לסיור במדבריות Thar. במהלך הסיור תתקלו בכפרים רבים ותוכלו לחוות מקרוב את החיים של הכפריים באזור.

אם אתם מסיירים במדבר במסגרת טיול ג'יפים או אופנועים, כדאי מאוד לבדוק שהרכב במצב תקין, ובין היתר להקפיד לבדוק את אותו מצבר לרכב כדי לא להיתקע בלי מצבר באמצע המדבר.

ספארי גמלים שמיועד לתיירים שמגיעים לרג'סטאן יתן לכם הזדמנות לבלות לילה במדבר באוהל, ולהתענג על המאכלים המקומיים ועל המוסיקה המקומית. הכפרים בנויים מבתי בוץ. הנשים לובשות attires צבעוני, הגברים חובשים טורבן לבן והילדים הקטנים משחקים מסביב.

לרג'יסטאן יש תרבות תוססת מאוד בעלת משיכה מסתורית משהו. סיור במדבר ייתן לכם הזדמנות לחקור ולעמוד מקרוב על תרבות מסתורית זו. הסיור במדבר פותח פתח לתיירים להתענג על חוויות חיי הכפר הססגוניים ברג'סטאן. חיות הבר באזורים מדבריים אלה הם ייחודים למקום, ותוכלו להיתקל גם בהן במהלך הספארי המדברי.

רג'סטאן היא יעד אידיאלי לתיירים שרוצים לא רק לחקור, אלא גם לחוות על בשרם את התרבות ההודית על היבטיה השונים. ספארי מדברי ברג'סטאן הוא הזדמנות לחובבי טיולי שטח מדבריים לעבור בכפרים התוססים של מדבריות רג'סטאן ולחוות מקרוב את אורח חייהם.

פורסם בקטגוריה מסלולי שטח לאופנועים. שמרו לכם במועדפים את הקישור לכתבה.